- Home
- Klantenservice
- Verzenden
-
Verzenden
-
Indien je zelf je apparaat naar ons opstuurt, kan dit naar:
TouchFix
Loosduinse Hoofdstraat 184
2552 AL Den Haag
NederlandHeb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voor het opsturen!
Verwijder jouw SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Bescherm jouw apparaat en pakket goed tegen schade tijdens transport.
Verzend jouw apparaat aangetekend / verzekerd indien dit mogelijk is.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket. -
Wanneer je jouw apparaat door ons laat repareren en je kiest voor ‘halen en brengen’, halen wij het apparaat met UPS bij je op.
Het apparaat wordt na reparatie geretourneerd via PostNL. Indien je liever jouw apparaat door UPS wilt laten verzenden, geef dat dan zo snel mogelijk aan.Als je zelf je toestel naar ons opstuurt, maakt het niet uit welke vervoermaatschappij je kiest. Het apparaat wordt na reparatie geretourneerd via PostNL. Indien je liever jouw apparaat door UPS wilt laten verzenden, geef dat dan zo snel mogelijk aan.
Andere categorieën
-